אימונים ביתיים לנשים | בשיטת 10 הדקות | כושר מהבית

אימונים ביתיים לנשים אולי נתפסים אצל חלק מהאנשים כפחות רציניים בתחום הכושר, אך האמת היא שבשנים האחרונות, יש לא מעט עדויות לתוצאות יוצאות דופן של נשים וגברים שהעבירו את הפעילות הספורטיבית מהמכון היישר אל האזור הנוח, הבית. יש לכך מספר סיבות מאוד טובות כמו נוחות, יכולת להתמיד וזמינות מרבית. בכתבה נסקור כמה סוגי אימונים ביתיים לנשים שרוצות לשמור על הגיזרה.
אימונים ביתיים לנשים

אימונים ביתיים לנשים עם או בלי אביזרים

כאשר השאלה העיקרית שנשאלת היא” האם בכלל צריכים מכשירים כדי להתאמן מהבית, או שאפשר להיתחטב ולשמור על הכושר, מהבית, גם ללא מכשירים בכלל. על השאלה הזאת התשובה היא כן ולא.
התשובה האמתית ביותר היא שאפשר להתאמן מהבית עם מכשירים ואפשר גם ללא. לדוגמא: אימון כושר ביתי בשיטת 10 הדקות של מיכל אמדורסקי, יכול להשתלב בשגרה שלך, כאשר כל מה שתצטרכי זה אך ורק מזרון יוגה. לפרטים על תוכנית הכושר “שייפ אפ”.
ולמי שבכל זאת רוצה לשלב אביזרים :הנה לכן, כמה אביזרים שתוכלו לשלב כאשר מבצעים אימונים ביתיים.

אימון דילגית

הדלגית או החבל היא פשוט קלאסיקה. בבית הספר, היא הייתה חלק בלתי נפרד משיעורי הספורט, והיא פשוט תגרום לכן לקפוץ כל הדרך לשריפה הקלורית. בהתחלה אימון על חבל, יכול להיות לא קל, משום שזה דורש גם קורדינציה של הגוף וגם התמסרות לקצב, אבל עם קצת תרגול – השמיים הם הגבול.
אימוני כושר ביתיים

רצועות TRX

רצועות כושר המאפשרות לבצע מגוון רחב של תרגילים תוך כדי שימוש במשקל הגוף של המתאמן ככוח המפעיל התנגדות. אפשר להשתמש ברצועות הכושר בכל מקום: בבית, בפארק, בעבודה, בחדר כושר, בסטודיו וכדומה. אלו רצועות עמידות וחזקות מאוד ובדרך כלל הידיות קשיחות כדי למנוע החלקה בעקבות כך שהידיים מזיעות ולאפשר לנוחות מרבית בזמן האימון. בדרך כלל הרצועות יגיעו עם תופסנים מיוחדים העשויים מברזל לנעילת הרצועות.

מתח

מדובר בתרגיל לא קל. ומהסיבה הזו אפשר להיעזר בשרפרף עבה כדי להקל על עצמכם. מומלץ להתחיל בתלייה פשוטה והדרגתית על המתח, בכל פעם לכמה שניות. אחר כך רק ניתן להרים את עצמכם בעזרת השכמות ולחזור לתלייה לכמה שניות בלבד. המטרה הסופית היא להגיע לבצע את הפעולה עד שכבר לא ניתן להמשיך – זאת אומרת שמגיעים למצב שהגוף כבר עייף.
אימונים ביתיים לנשים

 

גלילה למעלה דילוג לתוכן