תוכנית אימונים לחיטוב שמובילה לתוצאות

תוכנית אימונים טובה חשובה מאוד שמדברים על תוצאות לטווח קצר וגם ארוך. המשמעות של בניית תוכנית שמתאימה לצרכים האינדיבידואלים, היא עצומה, משום שיש לה את היכולת לקדם את המטרות הספציפיות של המתאמן. השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא קודם כל מהי המטרה שלכם? האם אתם רוצים להשיג ירידה במשקל, לחטב את הגוף ולחזק את השרירים או גם לרדת במשקל וגם לעבוד על חיטוב הגוף.

אחרי שאתם מבינים מהן השאיפות שלכם, אפשר להתחיל לבחור את תוכנית האימונים שתסייע לכם להגיע לתוצאות אופטימליות עבורכם.

 

 

ראשית, נדבר על האפשרויות שיש ברשותכם בתחום אימוני כושר. קיימות מספר אפשרויות שיסייעו לכם להגיע למטרות, אבל חשוב שתבינו מהי האפשרות שהכי מתאימה לכם: האם אתם אנשים של חדר כושר, אימוני כושר מהבית, או שאתם הטיפוסים שאוהבים להתאמן בחוץ.

 

תוכנית אימונים לחדר כושר

אם אתם אוהבים ללכת לחדר כושר, אתם צריכים לשאול את עצמכם בראש ובראשונה "האם יש לי זמן לפעילות בחדר הכושר?" תתפלאו לדעת, שרוב הנטישות של חדרי הכושר הם בקרב אנשים שהשגרה העמוסה שלהם, היא סוג  של רועץ בכל הקשור לאימונים בחדר כושר, וחוסר התמדה היא תוצאה בלתי נמנעת עבור אותם אנשים שמתקשים למצוא זמן לכושר. אבל גם אם אתם נמנים בין אותם אנשים, החדשות הטובות הן שיש לכם אפשרויות אחרות.

 

תוכנית אימונים ביתית

זו כבר אופציה יותר רלוונטית לטיפוסים עסוקים כמוכם. היתרונות של תכניות אימונים ביתיות לחיטוב הן רבות, משום שניתן לשבור את משוואת זמן = התמדה.

תוכנית כזאת שנעשית מהבית, יכולה אולי להישמע קצת משעממת משום שחסר בה "הפעילות החברתית", אבל היום – קיימות בשוק תכניות שמציעות אימוני כושר אונליין מול אושיות כושר שעושים יחד אתכם את האימון מרחוק, ברגע שתבחרו את האימון היומי ותלחצו על כפתור ה – PLAY, תרגישו שאתם לא לבד ועוד משהו מתאמן יחד אתכם, הדבר ייתן לכם את הדחיפה והאנרגיה לבצע את האימון כולו.

 

תוכנית אימונים לנשים

אם את אישה שמחפשת את הדרך לחטב את האזורים שהכי חשובים לך, אולי תכניות האימון של שייפ אפ יכולות להוות את הבחירה המדויקת גם לצרכים שלך. החזון של שייפ אפ התפתח כדי לסייע לנשים מכל שכבות הגיל להתחיל לדאוג לכושר ולבריאות ולגבור על עומס השגרה בפעילות קצרה וקולעת של 10 דקות אפקטיביות ליום.

1.תוכנית לחיטוב והרזייה – הכירי את שייפ – אפ אינטרוולים .

תוכנית אימונים עם שלוש רמות קושי, פותחה עבור נשים שנמצאות בגילאים 17 – 60. התוכנית מציעה מגוון של אימונים אינטרוולים, כל אימון מתבצע בארבעה סבבים, עם זמני מנוחה המשתנים בהתאם לרמת הקושי. בכל אימון בתכנית עובדים על שריפה קלורית, שיפור סיבולת לב ריאה והכושר, חיזוק ועיצוב של קבוצות שרירים שונות בגוף. ערכת אימונים סופר אפקטיביים שנבנו במטרה לקצר את זמן האימון תוך שמירה על אפקטיביות האימון ותוצאות לטווח קצר וארוך.

תוכנית אימונים

2. תוכנית שמתמקדת בחיטוב הבטן – הכירי את שייפ – אפ ABS

תוכנית אימונים שנבנתה על מנת למקד את תוצאות החיטוב באזור הבטן, יש לא מעט נשים שאזור הבטן שלהן, מפריע להן בגלל לידות, גנטיקה או כל סיבה אחרת. התוכנית עובדת בצורה ממוקדת על כל קבוצות השרירים בבטן בצורה אפקטיבית ומקצועית, כך שתוכלי למקד את האימונים שלך באזור, לשפר את היציבות של הגוף ולהשיג את המטרות שלך.

תוכנית אימונים

 

3. תוכנית שמתמקדת בפלג הגוף התחתון – הכירי את שייפ אפ HIPS

תוכנית אימונים שנבנתה על מנת למקד את תוצאות החיטוב באזור פלג הגוף התחתון, יש לא מעט נשים שאזור הירכיים והישבן הוא סוג של "נקודת התורפה". התוכנית עובדת בצורה ממוקדת על כל קבוצות השרירים באזור בצורה אפקטיבית ומקצועית, כך שתוכלי למקד את המאמצים שלך ולהשיג את התוצאות שאת רוצה.

גלילה למעלה דילוג לתוכן