אימון כושר ביתי לנשים מהסלון בבית וללא חדר כושר

אימון כושר ביתי לנשים הוא הטרנד החדש, הטרנד הלך וצבר תאוצה מתקופת הקורונה וגם אחריה, למרות שאני שנים מתאמנת מהבית ויש לי תוכנית אימונים ביתית, אבל רק לאחרונה הרבה נשים גילו שזו אלטרנטיבה מעולה, ובמיוחד אם את אישה עסוקה וחדר כושר הוא לא בדיוק המקום האהוב עלייך.

אימון כושר ביתי לנשים

לנשים יש בדרך כלל אזורי חיטוב שיותר חשובים להן, אזורים כמו הבטן התחתונה והעליונה, הרגליים והירכיים, הישבן והזרועות. לכן, כשאת מיישמת תוכנית אימונים את צריכה שזו תהייה תוכנית אימונים שמבינה את יעדי החיטוב וההרזיה שלך.

אימון כושר ביתי למתחילים מהבית

חשוב מאוד שאימון כושר יתאים לרמת הכושר בה את נמצאת. אם רק התחלת לבצע כושר, חשוב שזו תהייה תכנית אימונים ברמת קושי קלה שמשלבת גם סט מתיחות והרפיה של השרירים לאחר האימון.

זמן האימון הרצוי

כשמדברים על אימון כושר ביתי לנשים, זמן האימון יכול להשתנות. זמן אימון ארוך יחסית אורך כ- 30-40 דקות, אבל בהחלט אפשר לצמצם את האימון באופן כזה שזה יהיה אימון משולב וקצר.

אימון שעובד על שריפה קלורית ועל חיטוב בו זמנית. באימון מסוג hit התועלת מאימון הכושר היא אידיאלית מבחינת תוצאות וגם מבחינת צמצום הזמנים, משום שזה אימון קצר יותר (לפעמים מאוד קצר) אבל יעיל שעובד על מיקוד.

מכשירים ואביזרים עם או בלי

אימון מהבית יכול להיעשות רק בעזרת הגוף. לא תמיד חייב לשלב בו אובייקטים נוספים כמו משקולות וכדומה. אפשר להשתמש בתחליפים כמו קופסאות שימורים, בקבוקי מים מלאים ולהיות יצירתיים אחר פתרונות שהם מספיק טובים, כדי שנבצע את האימון ללא שום בעיה.

בתכנית האימונים הביתית שלי שייפ – אפ, אני מדגישה שלכל האביזרים יש תחלופות, אפילו למזרון. ולכן אין מה שימנע מכן להתאמן ולהתחיל להתחטב לקראת המטרות שלכן.

את יכולה לצפות בסרטון הבא שהכנתי לך:

נתחיל עם מזרון פילאטיס, אפשר לקנות בכל חנות ספורט ומי שלא רוצה – יכולה להשתמש בשמיעת חורף, נקפל לשניים ונניח על הריצפה או שנשתמש בשתי מגבות.

חבל קפיצה הוא לא חובה, אפשר לקפוץ במקום ולעשות תנועות של החזקת חבל עם הידיים . וכך יש עוד מלא פתרונות שנמצאים אצלך ממש עכשיו בבית.

דילוג לתוכן